Ostutingimused

OSTUTINGIMUSED

TOOTED
Silkroad Treasures e-poe tootepiltide värvid võivad erinevate arvutite monitori seadistuse tõttu veidi erineda. Samuti võivad värvid veidi erineda ka olenevalt valgusest. Kui soovite veel infot mõne toote kohta, siis võib alati küsida (silkroadtreasures@silkroadtreasures.eu, telefon 56 655 301).
Enamik tooteid on ainueksemplarid, ülejäänud tooteid on maksimum 2- 3 eksemplari. Seetõttu, kui mõni asi kindlasti meeldib ja soovite seda osta, siis soovitame maksmisega mitte viivitada. Kui peaks juhtuma, et tellitud toode on otsa saanud, siis teavitame klienti esimesel võimalusel.

HINNAD
Toodete maksumusele ei lisandu käibemaksu.
Silkroad Treasures jätab endale õiguse muuta hindu ja ostutingimusi vastavalt vajadusele. Näiteks võivad väärismetallide ja poolvääriskivide hinnad maailmaturul muutuda. Kliente informeeritakse muudatustest esimesel võimalusel Silkroad Treasures kodulehel www.silkroadtreasures.ee.

OSTMINE
Ostujuhis
Lisa meeldivad ehted ostukorvi klikates nupul Lisa ostukorvi. Seejärel avaneb järgmine lehekülg Samm 1

SAMM 1
a. Vali sihtriik ja saatmismeetod (Eestis kas Omniva pakiautomaadi teenus, Omniva tähitud tavapakk või Omniva kuller ja välisriiki tellides Omniva rahvusvaheline tähitud saadetis (EL jt välisriigid), Omniva pakiautomaat (Läti, Leedu, Soome) või kuller (EL jt välisriigid).
b. Vali maksemeetod. Maksta saab kas 1) panga ülekandega (saadame ülekande tegemiseks vajaliku infoga arve e-posti aadressile) või krediitkaardiga Pay Pal süsteemi kaudu (pärast toodete eest tasumist saadame arve e-posti aadressile).
Panga ülekandega tasumise korral soovitame arve tasuda esimesel võimalusel. Makset tehes palun lisa makse selgitusse kindlasti ka arve number.
Juhul, kui makse ei ole 24 tunni jooksul laekunud, siis tellimus tühistatakse.
c. Vajadusel sisesta lisainfot kastikesse Sõnum.
Näiteks, kui soovid pakki saada Omniva pakiautomaati, siis palun täpsusta millisesse pakiautomaati soovid pakki saada.

Vaata Omiva pakiautomaatide asukohtade infot siit:
OMNIVA PAKIAUTOMAATIDE ASUKOHAD

d. Palun tutvu Ostutingimustega ja pärast tutvumist lisa kastikesse linnuke.
e. Klikka all paremal nupukest Ostma.

SAMM 2
a. Palun sisesta oma nimi, kohaletoimetamise aadress, e-posti aadress ja telefoni number.
b. Klikka all paremal nupukest Järgmine.

SAMM 3
a. Kontrolli üle sisestatud info ja kui kõik on õige, siis klikka all paremal Osta praegu.

SAMM 4
Suur tänu ostu eest!

Postitame Sinu tellimuse 2-4 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist. Ehted on pakitud käsitsi valmistatud tekstiilkotikesse ja saadetakse koos ehet kaunistava sümboli ja-või kivi kirjeldusega.

Välisriiki tellimisel jäävad ükskõik millised kohalikud maksud kliendi kanda (nt Šveits).
Saatmise infot ja kohale toimetamise aegu palun vaata järgmise punkti alt.

SAATMISTINGIMUSED JA -MEETODID

SAATMISTINGIMUSED
Müüja vastutab, et kaup on korrektselt pakendatud ja kliendile tema valitud saatmismeetodil teele pandud lubatud aja jooksul (so 2-3 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist).

Klient vastutab ebaõigete andmete sisestamise eest, mistõttu ei ole võimalik kliendiga ühendust võtta ja mis võib põhjustada, et klient ei saa tellitud kaupa kätte. Sellisel juhul hüvitab klient kulud müüjale või postiteenust osutanud ettevõttele.
Kui klient ei lähe oma kaubale järgi postiteenust osutava ettevõtte määratud ajaperioodi jooksul, siis klient katab kõik kauba tagastamise või ladustamisega seotud kulud.

Klient vastutab ja eespool nimetatud tingimused kehtivad ka juhul, kui klient on märkinud tellimuse saajaks kolmanda osapoole.

SAATMISMEETODID

EESTI
Valida on võimalik kahe erineva saatmisviisi vahel:
1. Omniva pakiautomaadi teenus: TASUTA
Kohalejõudmise aeg pakiautomaati: 1-2 tööpäeva. Paki kättesaamine võtab maksimaalselt aega 5 päeva (so paki postitame 2-3 päeva pärast makse laekumist).

Paki saabumisel saadetakse Sinu telefoninumbrile SMS koodiga, mille alusel saad paki pakiautomaadist kätte.

2. Tähitud tavapakk (kuni 250 g): 4.80 EUR
Kohalejõudmise aeg: 2-5 päeva

Klienti teavitatakse SMS-iga või kui mobiili pole avaldatud, siis teavitus liigub paberkandjal kliendi postkasti.

EUROOPA LIIT JA RAHVUSVAHELINE.
1. Rahvusvaheline tähitud saadetis (Euroopa Liit, jt riigid (kuni 250 g): 6.20 EUR

Transpordi kulu ja aeg sõltub sihtkohast (saatmisel Euroopa Liidu riiki keskmiselt 7 päeva, 2 nädalat USA-sse ja umbes 1 kuu Aasia riikidesse).

2. Omniva Kuller teenus (4-9 days)
Omniva Kuller teenuse hinnad Euroopa Liidu jt välisriikidesse saatmisel jäävad vahemikku 18 - 40 EUR. Euroopa Liidu riiki saatmisel lisandub hinnale 20% KM. Kuivõrd riike on palju ja hinnad on erinevad, siis tellimuskeskkonnas saab automaatselt seda kullerteenust valida vaid teatud riikidesse saatmisel. Juhul, kui soovite EL-i või välisriiki saatmisel kasutada Omniva kullerteenust ning tellimuskeskkonnas teie soovitud sihtriik puudub, siis saate rohkem infot hindade ja saatmisvõimaluste kohta, kui kirjutate meile silkroadtreasures@silkroadtreasures.eu

Omniva kullerteenuse hinnakirja saab vaadata siit:
OMNIVA COURIER EUROPE PRICE LIST

Teatud riikidesse tellimisel saab saadetise ka lisatasu eest ka kindlustada. Kindlustuse määr on 5% paki väärtusest.

Silkroad Treasures ei vastuta postiteenuse pakkuja teenuse kvaliteedi eest, Kõik pretensioonid, mis puudutavad saadetise viibimist, kadumist või kahjustamist postitamise ajal, tuleb esitada vastava teenuse pakkujale.

Välisriiki tellimisel jäävad ükskõik millised kohalikud maksud kliendi kanda (nt Šveits).

TAGASTAMINE
Seadusjärgselt on tarbijal õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul (VÕS § 56 lg 1). Tarbija peab tooted müüjale tagastama hiljemalt 30 päeva jooksul pärast kauba tagastamise avalduse saatmist (VÕS § 56 lg 3). Toote saab tagastada ainult juhul, kui toode on tagastades täiesti kasutamata ja sellel puuduvad kandmis- ja kulumisjäljed. Selleks, et toode tagastada või välja vahetada palume saata meie e-postile silkroadtreasures@silkroadtreasures.ee ostuarve koopia ja arveldusarve info raha tagastamiseks. Tagastame tellimuse eest tasutud summa ja postikulu viie (5) päeva jooksul alates päevast, mil oleme tagastatud toote kätte saanud ja üle vaadanud.
Tagastamisega seotud postikulu jääb kliendi kanda.

KAEBUSED
Kui ehte ostmisest on möödunud kuni kuus kuud ja probleem ehtega ei tulene hoolimatust kasutamisest, siis võib tegemist olla valmistaja poolse veaga. Sellisel juhul kas parandame ehte, vahetame ehte välja uue vastu või tagastame raha. Pretensioone saab esitada ainult selliste toodete osas, mida on kasutatud vastavalt toote kasutamise eesmärgile ja need ei ole tekkinud kasutaja poolsest hooletusest (ehtel ei ole kukkumise, löögi või kemikaalidega kokkupuute jälgi). Kui ehe on purunenud hooletu kasutamise tõttu, siis kannab toote parandamise kulud klient. Ostukviitungi olemasolul peab müüja järgima kaubandustegevuse seaduses sätestatud tingimusi.
Probleemse toote info palun saatke meie e-posti aadressile silkroadtreasures@silkroadtreasures.eu, sh pilt katkisest kohast ehtel ja ostuarve koopia. Seejärel leiame koos sobiva lahenduse.

ANDMEKAITSE
Kliendi isikuandmed on meie e-poele vajalikud ainult tellimuse edastamise seisukohast, kliendi andmed on konfidentsiaalsed ning neid ei avaldata kolmandatele osapooltele.

VASTUTUSE VÄLISTAMINE
Silkroad Treasures e-poe sisu, so pildid, ehteid ja sümboleid kirjeldavate tekstide jt materjalide eesmärk on huvitava ja hariva info pakkumine. Silkroad Treasures e-poe sisu ei ole mõeldud asendamaks tervishoiu spetsialisti nõuandeid mõne konkreetse haiguse ravimisel.

OSTUTINGIMUSTEGA TUTVUMINE JA NÕUSTUMINE
Kliendid on kohustatud ostutingimustega tutvuma. Ostu sooritamisel on klient Silkroad Treasures e-poe ostutingimustega tutvunud ja nõustunud.

Küsimuste korral palun helista 372 56 655 301 või kirjuta silkroadtreasures@silkroadtreasures.eu.

KONTAKT
Ettevõtte nimi: Novo Consult OÜ
Reg nr: 12632805
Veskitammi 12-10
Laagri, Saue vald, Harjumaa 76401
Eesti
+372 56 655 301 gsm
E-post: silkroadtreasures@silkroadtreasures.eu